melekanesi adetiniz bittikten sonraki 3.gün başlamanız gerekiyor diye biliyorum, sabah akşam aç karnına ve soğutulmadan ılık içilmesi gerekiyor. Ayrıca kırmızı soğan beyaz soğan değil bildiğimiz kahverengi kabuklu soğanı kullanmanjz gerekiyor. bir de eğer polikistik over ya da enfeksiyon vs gibi sorunlarınız yoksa 1 kür yapmanızı öneririm. Bazıları yumurtlamayı görene kadar yapıyor bazıları 15 gün yapıyor, bu size kalmış ama diğer aya sarkıtmayın. Rahim duvarını inceltiyor diye biliyorum, bu da gebeliğin oluşmasına engel oluyor.