Ben yıllar önce 2 oğlumu orada doğum yaptım ama14 sene oldu ozanlar kötüydü şimdi şartlar daha iyi tam olarak bilmiyorum Meral diye bir dk var geçen sene gittim hiç memnun kalmadım Almira hanım çok iyi bide erkek dk varmış onun içinde iyi diyorlar ama ben gitmiyorum esencana gidiyorum