Esra_D Kızlar 13 haftalık hamileyim idrarimda bakteri çıktı bugün monurol diye bir ilaç verdi aranızda kullananiz varmı acaba çok tedirgin oldum
Sed22-09 Esra_D bende o tozu kullandım canım hamilelikte çoğu kişi kullanıyor onu birde ev yapımı yoğurt tüket aynı zamanda bol bol şu iç
mrvears Esra_D 3 kez kullandım sanırım tahlil yaptırmıştım doktoruma attım bugün hatta yine monurol kullanabilirsin dedi çok az enfeksiyon çıktığı için
Barlisko Benimde var tek kullanımlık antibiyotik toz verdi ama gecmedi çok rahatsız ediyo ilk defa.başıma geliyo böyle bişey
mrvears Esra_D yok canım 2 Haftada bir ayda bir kullanmıştım sanırım hergün kullanılan bişey değil bi kez içiyorsun daha sonra geçmezse gerekli görürse tekrar verir doktorun ama bol su içmeyi ihmal etme