22 haftalık hamileyim. Kendi doktorum erkeğe benziyor dedi. Başka doktor %100 erkek dedi. Perşembe günü doktorum tekrar muayene ettiğinde erkek dedi. Pazartesi ayrıntılı ultrasona girecem değişiklik olur mu? İki ailenin de ilk torunu duyunca herkes bir şeyler almaya yapmaya başladı. Kendim bir şey yapmaktan korkuyorum değişir mi diye.