İyi akşamlar bayanlar 4 yıllık evliyim ve sebebsiz infertilite sebebiyle hamile kalamadım ilaç tedavisii gördüm 1 kez kimyasal geçirdim 2 yıl önce simdi tüp bebek tedavisine başladık ve bugun transferimin 3. Günü tüp bebek yaptıranlar transfer sonrası belirtileriniz nezaman başladı doktorum 31 aralıkda kan tahlili için çağırdı evde test yapmamamı söyledi bu süreçte neler yaşadınız nasıl geçti