ayseguler01 Alpayfatma Daha önce burada yeşil elma, leblebinin de iyi geldiği yazıldı ama ben gaviscon kullanıyorum en iyisi bana göre o 👌
Ohaezgi Alpayfatma kuzum bende öyleyim ilaç bile işe yaramadı ama leblebi süt ve salatalık iyi geldi bana. Ağlıyodum bi ara
ayseguler01 Alpayfatma Ben sağlık ocağındaki doktora sormuştum ve hamilelerin genellikle bu şurubu kullandığını söyledi günde 4 defa kullanabilirsin dedi bence kullanabilirsiniz ama sizi yanlış yönlendirmek istemem açıkçası 🌼
Bebek-geliyor Alpayfatma gaviscon veriyor doktor ama bana yaramadı. salatalık soğuk süt ( gaz yapmıyorsa ) laktozsuz süt badem sakız çiğnemek yüksek yastıkta yatmak yeşil ekşi elma rennie çiğneme tableti