Kızlar aşılama oldum 14. Günüm 12 ve 13. Gün test yaptım negatif doktorum pazartesi kan ver belki daha çok erken bilemeyiz üzülme hemen dedi. Ama bende bel ağrısı halsizlik aşırı derece uyku hali ve beyaz akıntı var göğüslerim bastırınca acıyor bu belirtileri yaşayan oldu mu test yapmak istiyorum ama belki çıkmaz korkusu yüzünden yapamıyorum