BegumIscanTunc kan veriyorsun canım sadece benim 1 hafta sonra sonuc lar cıktı doktorumu arayıp öğrendim bir sıkıntı yok dedi kontrol zamanı gittiğimde detaylı acıklama yaptı cizelge üzerinde düşük cıkmış tı 3 lü ve 4 lü tarama gereksiz demişti en garantisi 2 li tarama demişti ve risk yüksek cıkarsa eğer amniyosentez sıvısı a bakılıyor ya da yurtdısında kesin sonuc veren test varmış onuda yaptırılabiliyor ama her şeyiyle kabulleniliyırsa konuyu kapatıyoruz diye söylemiş ti