Mart2021annesi Merhaba vıtamın olarak osteo formula kullanan hamısler varmı memnunmusunuz bıraz pahalı ama ıns takvıyesı ıyıdır
Baf Magnezyum eksikliğinden uyuşma ve ağrılarım oluyordu, doktorum önerince denedim ve aylardır kullanıyorum,memnunum