Bende bebeğine kavuştum yaklaşık 15 gün geçti ama ancak fırsat buldum. Ben hep normal dogum asla yapamam kesinlikle sezeryan olacağım derdim hamile kalana kadar hame kaldıktan sonra fikirlerim değişti normal dogum yapacağım dedim hem bebeğin hem kendim için. Aralık 8 de kontrol olmak için hastaneye gittim bebeğim 41+5 olmuştu ve hala gelmeye niyeti yoktu benimde hergun nst kontrolüm vardı. Her gittiğimizde bugün belki açılman vardır bebek gelir diye düşünüyordum ama hiç düşündüğüm gibi olmuyordu, o günde nasılsa geri eve geliriz diye çıkmıştık yola muayne olmak için gittim önce kan sonra nst bağlandım ve doktorum daha fazla beklemeyelim suni sancı verelim doğsun dedi bende hemen peki dedim çünkü bir an önce kavuşmak istiyordum kızıma ama birazda korku kaplamıştı içimi nasıl olacak korkusu eşim dışarıda kapıda bekliyor nasılsa eve gidicez diye düşünüyordu hemşire yatış veriyoruz diyince yüzü birden bembeyaz oldu eli ayağına dolaştı sonra da bie tebessüm etti hiç beklemiyorduk ne tepki vereceğimizi de şaşırmıştık. Gece beni dogumhaneye aldılar eşim dışarıda kapıda bekliyordu. Gece dinlenmem için fırsat olmuştu 2 saatte bir nst bağlaniyordum, açıklık hiç yoktu eşim kapıda ben içeride Aslin da en çok korkutan o olmuştu beni yanlız kalmıştım ne olacağını bilmiyorum bu yüzden biraz fazla telaş yapmıştım. Sabah oldu saat 9 da doktorum geldi ve vajinadan ilaç yerleştirdi açılmam olması için saat 10 gibi de suni sancıya başlandı, yaklaşık bir saat en az yarim saat nst bağlı kalıyordum başlarda sıkıntı yoktu ama sonrasında nst tamamen işkence olmuştu. Sabah 10 dan akşam 10 kadar hiç açılmam olmadi sancı var ama açılma yoktu, eşimle saat başı görüşüyorduk artık dayanacak gücümde kalmamıştı eşime eğer hala olmazsa sezeryan olucam diyip geri içeri girmistim. Saat 10.20 de doktoruma dayanamıyorum artık sezeryan olsun dedim doktorum bana sen yaparsın dedi tekrar yürümeye başladım koridorda kaç kere gittim geldim hattı hesabı yoktu artık, saat 10.30 gibi doktor muayne için geldi açılmam 3 santim olmuştu doktorum bak hiç açılma yokken 3 oldu ha gayret beyza başarıcaksin dedi bende ondan güç aldım, sancı geldikçe eğildim yürüdüm en son tuvalete gittim klozete oturdum ikindim bir kere sonra da yatağa geçtim sonrasinda elimi vajinaya götürdüm baktım çok sert birşey var. saat 11.10 yada 11.05 gibi doktoru cagirdim tabii kimse o kadar hızlı açılmasına imkan vermedi bende vermemiştim hem nst baglamak hemde muayne için geldi doktorum baktı ve doğum başlamış bebek geliyor dedi beni kolumdan tutup masaya aldı hiç bağırıp çığlık atmadım çünkü zaten halim yoktu ve bağırarak kendimi daha fazla yoramazdım, doktorum ne derse onu yaptım ve daha fazla zorlamamak için ufak bir kesi atıldı yaklaşık 2 3 ıkınmadan sonra saat 11.20 aralık 9 bebeğim kollarıma geldi içimden kaydığını hissettim evet dikiş atılırken biraz acıyor ama dayanılmaz değil hele ki bebeğinizi görünce zaten acısada gözünüz görmüyor şimdi yanımda uyuyor meleğim korkacak birşey olmadığını o zaman anladım. Yaklaşık 13 saat sancı çektim ama sonunda çektiğim sancılara değmişti Rabbim herkesin kucağını doldursun bir avazda kurtulun inşallah ❤