Herkeze iyi akşamlar 😊 Bende ilk defa anne oluyorum 5+3 günluk hamileyim. İlk anneliğimi tadiyorum sizlerden de bebek isimlerini merak ediyorum oğlum olursa cihangir koyacağım ama kız olursa ne koyacağımı bilmiyorum bana yardımcı olur musunuz😊 hem sohbet etmiş oluruz😊🤗