Merhaba anne adayları 🙋🏻
Dün büyük bir sevinçle ayrıntılı usgye girdim ama günüm zehir oldu. Kalpte parlama denilen şeyden gördü doktor. Ne anlama geldiğini sordugumda down sendromu riskini 1.5 katına çıkarttığını söylediği andan itibarenki konuşmalar bende sıfır. Çekim sırasında hep ağladım. En son hc 1 hafta geriden geliyor. Hc baş çevresi değeri. Doktor tüm değerlerin normal ikili testinde de risk olmadığı için test istemiyorum dedi daha bir sürü şey söyledi ama bende herşey sıfır eve gelince eşim anlattı çoğu hamilede görülebilen durummuş . Sizlerden böyle birşey yaşayanlar var mı ?