Susamcik01 kuzum benim Allah’ım hiç beklemedigin anda öyle güldürür ki yüzünü. Hiç umutsuz olma. Rabbim inşallah sanada güzel haberler almayı nasip eder. Beklentilerin sonu mutluluk olur bitanem. Benimde geçen sene bu ay 9 haftalık kayibim oldu çok üzüldüm önceden de kimyasal oldu. İnşallah sağlıklı olur tutunur inşallah. Rabbim senden de güzel haberler almayı nasip etsin güzel kalpli arkadasim