irorkay her sabahhh heeerrr baş ağrısıylaaa uyanıyorum. Yok böyle bir şey. Ağrıdan başımı tutup kendim kaldırıyorum o derece düşünn.. Yarın dr a gidicem sorucam neden ağrıyor diye. Kan tahlili yaptırdm herşey normal. Sadece şekerim çok düşük 74 sınır bnm 77 çıktı. Gerçekten kahvaltıda reçel filan yiyince geçiyor acaba düşük şeker mi baş ağrısı yapıyor diye düşünmeye başladım. Bu arada ben çareyi bi de farmasinin at kestanesi kreminde buldum hemen şakaklara ve enseme sürüyorum 10 dk sonra geçti Dicek kadar hafifliyor. Nane yağını hiç denemedim aktara gittiğimde alıcam