Di62 canım çok geçmiş olsun alerjin varsa kullanma hemen doktoruna ulaş ve onun dediklerini yap benim durumum farklı biraz benim hem yaşım hemde gebeliğin ilk haftalarında ilaç kullandığım için bebek riskliydi ilaca bağlı doktor müdahale etmedi eğer sağlıklı bir embriyo ise tutunur dediler ve tutundu çok şükür şimdilik bi sıkıntımız yok testlerimde normal çıktı Allah yardımcın olsun inşallah