Kaç haftalıksın, bende geçen gün ağrı ve kasılma yaşadım. Rahim uzunluğu normal oldugu için doktor bir sıkıntı görmedi 18+2 yiz biz çok erken ama çok şükür iyiymişiz. O gün bende post açtım arkadaşlar normal dedi kasılma toplanma olabilir dediler ama doktoruna danış Bi görün tabiki aklında kalmasın