Fatmanurgulll Sevru-34 yükselir canım merak etme lekelnme olmadı ama olanlrda var tabi doktora gidin isterseniz bi anlatın ilaç fln verir
BalAsel Bugün gittim doktora 4+6 günlük kese göründü hamd olsun 2 hafta sonra kalp atışları için çağırdı değerimde 1113 olmuş 🤲🏻
Sevru-34 BalAsel gözün aydın canım.konusmstuk ben rahatsizlandim malsf kanamam varr dusuk ihtimal varms serum iğne ypylr.progstn ilaç kullnyrm hamilelik mutllgunu yaşayamadim
EcemUgur01 BalAsel değerlerin gayet iyi aslında. Ben kimyasal gebelik yaşadığımda 22 den 1 hafta da 92.5 çıkmıştı. Değer iki katı artmaz kimyasala
EcemUgur01 BalAsel inan bana kendim gibi sevindim şuan 🙏 böyle haberler beni çok mutlu ediyor. Rabb’im sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. 🌼
BalAsel EcemUgur01 allah razı olsun bende mutlu oluyorum böyle haberler duyunca okuyunca rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️
nesibe_baris BalAsel ben adet tarihimden 3 gün önce test yaptım silik çıktı. Sonra kan verdim 84 çıktı daha sonra hiç kan testi yaptırnadim kötü gebelik öykülerim olmasına rağmen içini rahat tut