Merhaba kizlar.33+6haftalik hamileyim.Bu gunden sag tarafimda karnimin sag tarafi sanci oluyo adet sancisi gibi uzaniyorum cok kotu oluyo.Ayaga kalktigimda Oglumu kucagima goturunce aciyor gecmiyor😔Korkuyorum neden ola bilirki?.Ozur diliyorumda tuvalete gitmek isteyende nadil bi agri oluyoya ocur bi sanci😔ama yan tarafda karnimin ustu diyil.Lutfen yardimci olun