Unicornn Arkadaşlar son trimester a girdiğimden beri sürekli uyuyasım geliyor. Gözlerim uykudan açılmıyor neden böyle oldu ya. 31+1 im 2-3 haftadır böyleyim gece uyuyorum gündüz uyuyorum. Sanki uyku ilacı içmiş gibiyim. Sizde durumlar nasıl ?
2463nry Unicornn gam bugün bakındığım konu 34+3 teym ama sürekli uyku hali halbuki bebek doğacak az kaldı alışmam lazm uykusuzluğa derken daha çok düşkün oldum her fırsatta sebebi ne acaba
mrvears Unicornn demekki yalnız değilmişim hamileliğimin ilk zamanlarındaki uykulu halim geri geldi resmen 🥰
Unicornn 2463nry Glcn13 dd34_ Hormonlardan mıdır nedir anlamadım. İlk üç ay da böyle olmamıştım bu kadar uyumuyordum. İnternetten araştırdığımda son dönemde hep uykusuzluktan bahsediyor bana ters etki yaptı demek ki. Aynen bende korkuyorum böyle uykuyla nasıl bebeğe bakacağım diye.
2463nry Unicornn aynen canm genelde hep son üç ay için uykusuzluk diyo bende bunu bekliyodum ve alışırım diyodum ama şimdi af edersin gece tuvalete bile gözü kapalı gidiyorum resmen bebeğime nasl bakıcam bilmiyorum
dd34_ Unicornn ozaman düzeliriz canım arkadaşlarımda diyor ozaman hiç uyumuyormulssun bebek ağlar bişi olur diye 🤗
Unicornn mrvears Aynen bende kendimi yalnız hissediyordum. Başkalarının da böyle olması insanı rahatlatıyor 😊
dd34_ Unicornn ben şimdiden başladım düşünmeye kendimi yargılamaya evde tek kaldıkça paronayak oluyorum sanırım daha çok 😂