Angels21 Tüp bebek de 3. Denememizi yapacağız kanda genetiğe bakacaklarını söylediler genetik hakkında daha fazla bilgisi olan var mı
Deletedmom15262 Merhaba öncelilikle tedaviniz hayırlı olsun hangi merkezde olucaksınız bende tüp bebek yaptırmak istiyorum pandemi de süreç nasıl ilerliyor acaba bende 3. Tup olucak sebepsiz inferlite sorunundan dolayı