Kızlar 33 haftalık hamileğim bebeğimin gelişimi 29 haftalık görünüyor maleaef bi kaç anormal durum oldu geçen gece hastanede yattım rahim ağzında yumuşama ve bir cm de açıklığım var sancım olmadığı için şuan evde yatıyorum ara ara yumurtalıklrımın olduğu yerde kasılma oluyor kramp girer gibi bu durum doğum habercisi mi bu kasılmalar açıklığı arttırır mı yada hiç sancı olmadan doğum başlayabilir mi