Arkadaşlar eşimin de benimde hicbir sağlık güvencemiz yok ne sigorta nede yesilkart. Duydugum kadarıyla devlet hastanesi de dogum ucreti alıyormuş hicbir saglik güvencesi olmayandan. Ben analık hakkından yararlanabiliyor muyum eger oluyorsa nasil yapmalıyım. Lütfen bilenler yazabilir mi?