Aşılamanın 14. Günü doktorum sitesi yapma ne kan ver ne idrar pazartesiye kadar bekliycez varsa o zaman daha net anlarız dedi ama ben kendimi çok zor tutuyorum. Göğüslerime bastırınca acıyı çok uykulu ve yorgunum. Beyaz kesik akıntım var ve ara ara kaşık ağrısı yaşıyorum. Belim zaten ağrıyor. Sizce var mıdır. 12 ve 13. Günde idrar testi yaptım negatif çıktı