Merhaba ben 10 gun once 2li tarama test yaptırdim sonucu ikili tarama cut off degeri pozitif yani 1:250olmasi gerekirken 1:162 cikmis yasim 22 doktor yuksek cikmis 2 hafta sonra 3lu tarama testi yapman lazim dedi geldigimden beri agliyorum bu durumu yasiyan var mi arkadaşlar