Hamileliğimin başından beri hergün tatlı yiyorum valla 34.haftamdayım sadece kilo olarak dönüş yaptı bende 15kilo aldım 🙈😂 denemediğim yapmadığım tatlı kalmamıştır, bende basından beri kan ölçümlerinde acaba sekerimmi var sekerimmi düşüyo diye endişelendim ama herşey gayet normal onla bi alakası olduğunu sanmıyorum şeker yüklemesi bile yaptırmadım ailedede şeker hastası yada şekerle ilgili bi gecmişim yok her ay yaptırdığım testlerde aclık sekerim gayet normal cıkıyor takmıyorum valla yiyorum açıkçası 😂