ezgiyimben Merhaba arkadaşlar, doğumdan sonra korse kullandınız mı? Kullandıysanız hangi markadan memnun kaldınız? Ben biraz araştırdım en çok owli ve yamuna çıktı karşıma bunları kullanan öneren var mıdır aramızda?
Ebruakcetin ezgiyimben ben owli aldım cırt-cırtli ve bel destekli olduğu için ancak henüz doğum yapmadigim için deneyimlemedim
ezgiyimben berus kimse görmemiş sanırım burayı ama ben araştırdım biraz ve doktoruma danıştım; cırt cırtlı olanlar daha sağlıklıymış kopçalılar pek önermiyoruz dedi. O yüzden ben owli almaya karar verdim
Cressida Doğumdan bı hafta sonra fılan owli markasını alıcam. Daha sonra toparlanma süreci geçtiğinde iyileştıgımde yamuna tarzı allıcam kopçalı. Kesın kullanın , gobek hızla toparlanıyor. 🙂