Serap2 😂😂3. Post açışım kimseden ses yok kızlar nst de 60 70 lerde düzenli sancım çıktı sizin kaçlarda çıkıyordu sancınız ne kadar sonra doğum yaptınız
Mumyy Serap2 ben hiç hatırlamıyorum benim suni sancı idi Allah kolaylık versin inşallah sağlıkla kucağıniza alin yavrunuzu
HamzaMoms Serap2 gecen cumartesi 100 lerde çıktı acile gittim doğum için yeterli değil dedi eve geldim 🤷🏻♀️ Şiddetlenmesi lazım benimde sürekli sancım oluyo ama devamı gelmiyor
HamzaMoms Serap2 evet bütün gece cektim sabahına gittim ama açılma yok yeterli değil dedi yatış istemedim bende eve geldim hatta doktor akşama gelirsin doğuma dedi ama bellli olmaz gerileyebilir yada şiddetlenir dedi benim geriledi