Minik kahve çekirdeğimi gördüm bugün. Her şey yolunda dedi doktor. Yüzüstü uyuyordu miniğim. Göstermedi cinsiyetini. Olsun zaten ben her kontrole kalbini duyayım sağlıklı olsun yeter diyerek gidiyorum. Doktorumuz kız diye tahmin yaptı ama netleştirmedi. Bugünün hayalini öyle çok kurdum ki. Şu haftayı görmek bile mucize gibi geliyor. Allah herkese nasip etsin anne olmayı hayırla, sağlıkla. 🙏🌸