Merhaba kızlar
6 hafta bi günlük ken ilişki sonrasında çok küçük pıHtı şeklinde kan geldi hemen doktora gittim kanama abalı oluşmuş dedi progestan verdi sanah akşam. Bebegimin kalp atışıda var aradan işte bir kaç gün geçti kahvrengi hafif hafif lekenleme geliyor bugün çok daha azalmış düşük riski var dediler çok korkuyorum napmalıyım bişey olurmu. Yerime uzanıp hiç kalkmasam mı doktor kalkabilirsin işede gidebilirsin sadece kendimi yorma desi napıyım?