Deniz68 valahı burda doğum hıkayelerının hepsını okuyorum… normal doğum ısteyenler 15- 20 saat sancı cekıyor sunı sancı alıyor çocuk doğmuyor sonuç sezeryan 😀 o kadar agrıyı çekmekte cabası, bu rıske girmeye degmez bebegım 10 dakıkada saglıkla dogsun 1 saatte doğum işlemınız bıtıyor… en fazla 1 haftada toplanırım olur biter allahın ıznıyle ☺️