Alyaamm1616 Hangi hastaneye gidiyorsunuz ücretler nedir şuan 33 haftalığım seseryan olucam fiyatlar uçuş başlamış duyduğum kadarıyla. Acaba bu ay ödeme yapma gibi şansım olur mu doğum Ocak 20gibi denk geliyor 3.sezeryan olacağım için
Byby99 Alyaamm1616 bizim burda epidural li normal doğum 3000 sezeryan 5000 lira eğer doğuma kadar maddi durumum el verirse normal doğum düşünüyorum bakalım
Hira_meyren Alyaamm1616 aynı hagtadayiz canım seninle bende sezeryan olacağım yilbaisnda sonra zam gelicekmis ben fdoktorumla konusucam bu konuyu durumda yok pek zaten bu koronadan bakalım isanllh kolaylık sağlar
Aylin61 Alyaamm1616 Merhaba ☺️ İstanbul Zeytinburnu’nda sante Plus hastanesine gidiyorum muayene ücreti 80 tl ödüyorum doktorumdan çok memnunum doktor Bilgin hanım arkadaşlarım doğum yaptı doktorumda sezaryen için 1400 tl ödediler normal doğum ücretini bilmiyorum yeni yılda da çok bişey farkedeceğini sanmıyorum tavsiye ederim
Alyaamm1616 Hira_meyren birde ben bağlatıcam oyuzden bakalım insallah uygun fiyatlı biryerle anlaşırım 😐
Hira_meyren Alyaamm1616 bende baglatacam bakalım ne kadar isteyecek bizden de 28 de gidicem belli olacak Allah’ın izni ile
Aylin61 Alyaamm1616 ayrıca önceden bir miktar kapora gibi ödeme yapılırsa şuanki fiyattan yararlanabilirsin
Miskokulum35 Aylin61 biz dün sorduk fiyatları. Benimde haziran başı olucak inşallah. Yaptırım yapabiliyormuyuz diye malesef artık yok dediler 🥴
bbegim Sen şimdiden sisteme kayıt açtırıyosun canım doğumun ocaktada olsa sen anlaştığın fiyattan faydalanıyorsun .Bana öyle söylediler çünkü
Nrgl12 bbegim bunu danışmanla görüşmek mi gerekiyor.ben fiyatları sorduğumda şuanki fiyatımız bu şekilde dedi.benimde ocak sonu şubat başı gibi doğumum
bbegim Nrgl12 evet canım gittiğinde doğum ücretleriyle ilgili kiminle görüşmem gerek diye sorduğunda yönlendiriyolar zatenn onlarda bu şekilde olduğunu söylüyolar sene bitmeden kaydını açtırrsan bu sene fiyatndan faydalnırsın
S-U Yok 2020 gebesi olarak gözüktüğun için 2020 fiyatından alınıyordu diye biliyorum banada böyle bilgi verilmişti. Mantıken öyle olması lazım zaten ama hastaneye gittiğinde bunu bir sor
Hira_meyren Alyaamm1616 masallh Allah sağlıkla.kucagina almayı nasip etsin. Bende 3 de baglicsktim doktor izn vermedi bana bolede 4.cuye kaldım korunmama rağmen bu sefer kesin baglatacam
Aylin61 Miskokulum35 sante Plus hastanesine mi sordunuz benim arkadaşlarım hep önceden anlaşıp bir miktar kapora vererek fiyat ödendi anlaşması yaptılar ben henüz konuşmadım benimde inşallah nisan sonu Mayıs başı allah sağlıklı doğum nasip etsin inşallah 🤲🏻
ipekkkkkkk7 Alyaamm1616 Ben osmaniyedeyim normal doğum 1200 sezeryan 1500 dediler insAllah normal olsun istiyorum bakalım hayırlısı