Bende hamileliğimden önce günde bir pakete yakın sigara içiyordum ama ne zaman pozitif testi gördüm bir daha ağzıma sürmedim. Ilk günleri tabii insan biraz zorlanıyor ama sigarayı birakmak için daha güzel bir neden olamaz. Lütfen bu kötülüğü bebeğinize yapmayın, bırakın sigara içmeyi, sigara içenin yanında dahi durmayın. Yazık günah o yavruya hele ki ilk zamanlarda her şeyi gelişiyor. Canınız sigara çektiğinde kuru yemiş yiyin veya büyük bardak su için. Kendinizi o an oyalayın. Şurada 3 gün dayanacaksınız ondan sonra çok kolaylaşıyor. Bebeğiniz için bunu başarmak zorundasınız güvenin kendinize, bir dal sigaraya yenik düşüp yavrunuzun hayatını tehlikeye atmayın