Kimkibu ben de istiyorum çünkü dış çekimim yağmur sebebiyle iptal oldu, daha sonra da iş sebebiyle vaktimiz olmuyor en azından 10 poz olsun ufak bi hastane çekimi istiyorum tabi ki. Sordum soruşturdum pandemi sebebiyle işin verilmiyormuş ama fiyatlar hakkında bir bilgim yok. Ben de burda bekleyeyim