mrvdrmz İyi Akşamlar bayanlar ,34 haftalık hamileyim.Normal doğumu kolaylaştırmak için ne önerirsiniz ?siz neler yaptınız ? Paylaşırsanız sevinirim 🙏
YagmurAnnesi mrvdrmz Bende 34 haftanin icindeyim. Ne zaman baslamak gerekiyor ve ne yapmak gerekiyor bende merak ediyorum.
Nur mrvdrmz canım 34 erken henüz 36. Haftaya gelince günde bolca hurma bel ağrıdıkça sıcak suyla dus hatta bazen sıcak su da oturma merdiven inip çıkmak yürüyüşlerde uzatmalar yapmak otur kalk hareketleri yerde yemek yemek doğumu kolaylaştırıyor rahatlatıyor 38+2 haftamdayım doktorum bana 36. Haftamdan itibaren bunları yapmamı söyledi
HanifeOkutan mrvdrmz canım her gün bir saat mutlaka yürüyüş yap 💕🙏🏻🙏🏻 Kontrole geldiğimde 4 cm açık ile gittim 😊
Zehra2701 mrvdrmz çok erken canm şimdilik bişey yapma ki 37 haftaliktan beri yapıyorum şuan 39+1 günlüğuz ama hala gelmeye niyetimiz yok 🙄
Nurztekin doktorum bana prina masajı önerdi her gun için, hurma ve adacayı içmemi söyledi 37+5 gunluguz