Merhaba, son adet tarihime göre 7+1 günlük hamileyim bu 5.hamileliğim ve en son 30 Eylül’de boş gebelikten bebek oluşmadığı için kürtaj oldum toplamda 2kürtaj 1kimyasal ve 2 kendiliğinden düşüğüm oldu bu sağlıksız gebelikleri yaşadığım süreçte gerekli testleri yaptırdım sadece kan pıhtılaşmasına eğilim çıktı iğne kullanmama rağmen bir önceki hamileliğimde bebek oluşmadı ama en uzun süren gebeliğim oydu. Şimdide 7haftalık olabildik 2haftadır lekelenmelerim var doktora gitmiştim ve sonuçlarıma baktı sana verebileceğim tek bir ilaç var vücudun gebeliği reddediyor dedi dekort 0,75 kortizonlu bir ilaç verdi 3hafta kullanacaksın dedi birde progestan 200mg fitil olarak verdi ve seni iki hafta sonra göreceğim dedi iki hafta oldu cuma günü kontrolümüz var ister istemez stres yapıyorum acaba herşey yolunda mı bir iki gündür midem bulanmaya başladı daha öncekilerde hiç böyle olmamıştı ki ben bünyesi sağlam bir insanım hafif bulantılarım var ve kanamam da kesildi gibi bazen az bazen hiç gelmiyor ama buda bir iki gündür böyle.. Doktora gittiğimde lekelenmem olduğunu söylediğimde alttan muayene etti ve rahimde kanama olmadığını düşük yapmamış olduğumu söylemişti açıkçası hiç böyle şeyler duymayı beklemiyordum ayrıca kan sulandırıcı iğne ve aspirin de kullanıyorum böyle açık pembe bazen kırmızı kanaması olup progestanla geçenler gebeliği devam edenler oldu mu?? 7. haftada hafif bulantılar normal mi bu gebeliği planlamamıştım hatta kürtajdan sonra bir kez adet olup hamile kaldım daha önceden bu kadar sağlıksız gebeliğim olduğu için pek ümidim yoktu ama mide bulantıları ilgimi çekti umarım herşey yolundadır yapılacak en önemli testleri yaptırdım fetal DNA bile yapıldı herhangi bir sıkıntı çıkmamıştı doktor bile şaşırdı sonuçlarım güzel pıhtılaşma sorunum hafif düzeyde inşallah bu defa sağlıkla alabilirim kucağıma 🤲