Canes benim 25+2 de dikiş atıldı geçen açıklığım olduğu için aynı zamanda sancım vardı tabi riskleri de var anlattı ama çok şükür iyiyim 1hafta oldu doktoruna bağlı tabi herşeyden önce Allah in takdiri olur kalçanın altına yastık koy yat hiç kalkma 30 geçmeye çalışmak önemli canım