Doktorum bana dedi ki eğer bebek hareket etmediği zamanlarda bu sertlik oluyorsa kasılmadır, ve 33. Haftada magnezyum verdi,kullandığım zamanlarda daha iyi hissediyorum çok düzenli kullanamadım ama kasılmaya ağrılara vb iyi geliyor, doktora mutlaka danışın.