Merhaba güzel hamisler 🥰11 haftalık olduk. özellikle son 4 haftadır ağır bel ağrısı yaşıyorum ve gün geçtikçe artıyor. 15 dk ayakta kalayım bi iş göreyim bütün gün dayak yemiş gibi yatıyorum. Sırt üstü uyumak mümkün bile değil zaten. Aynı durumu yaşayan var mı? Hafif başladığı zamanlarda söylediğimde doktor normal dedi bir hafta sonra kontrol var böyle şiddetli olmasının normal olup olmadığını soracağım .. Sizce neden olur, ne zaman biter, aynı durumda olan yada yaşamış olan anneler yorumlarınızı bekliyorum ..