Leylaozlgl1 Slm kizlar bugün doktora gittim hamilelik sekrim de var ve doktor bana bebeğimin karın bölgesi iki hafta geriden geldigini söyledi üstelik 27+3haftalik oldum 987 Gr dedi ne yapmam lazım lütfen bilgisi olanlar yardımcı olabilirim nelr yapabilir
Bsmlh Leylaozlgl1 aspirin basladımı bununla takıp etmesi lazım artı 10 gün en fazla ara ile takip lazım 3 hafta gerılıgı asarsa hastanede tedavı ciğer geliştirici iğne yapılmalı söyleyip perınatoloji yollayıp kordondakı akısın yakınını istemeli ben ilkini bünüzden erken doğum yaptım doktorum takıp yapmadı söyledi bıraktı o zamanlar böyle araştırma kımın başına geldi diye sormada yoktu öylece hiç tedbırsız doğum yaptım
Brcccc Leylaozlgl1 hamilelerde tansiyon probleminin bebek gelişimini etkilediğini yakın çevremden çok duymuştum bir akrabamızın da başına gelmişti ve problem tansiyon çıkmıştı tansiyonunuz nasıl
Zeynepahmett Leylaozlgl1 gelişmiyor olur mu ya.. bence de doktorunu değiştir geçen hafta tam 27+0da gittim bir kilo diğeri 995 gram ikiz benim. Tam haftalariyla uyumlu gelişimleri çok güzel dedi. Sana bu kilo ile hem de iki hafta geri demiş cajim için rahat olsun bebeğin gelişimi gayet iyi ama için rahat etsin diye başka doktora git
halitefe Leylaozlgl1 bebeği besleyen damarlar var onlarda kan akışı azalabiliyor buda bebeğin gelişimini etkiliyor ama ölçülmesi lazım yani doktorunuza bir sorun ölçtü mü yapabiliyorsa yapsın yoksa bir perinatoloğa gidin orda ölçüm yapılır orda sıkıntı yoksa plesantada falan yaşlanma var mı ona bakılsın o tarz sıkıntılar yoksa muz kaşar peynir süt bol bol ye toparlar canım bir şekilde
Leylaozlgl1 halitefe doktor neden bunları bana demedi beni bilgilendirmedi ya sadce ultrasyonla baktı eve yolladı bende bişey bilmediğimden soramadım ya
halitefe Leylaozlgl1 canım 3 haftaya kadar ileride yada geride olmasını sorun etmiyorlar belki ondan bişey dememiştir ama sen araştırmak istersen diye söyledim sana yoksa bir ay daha bekle diğer ay bak ona göre yol al
mmavi Baska dr gosterin dilerseniz, sonucta gelismiyor diyip gondermekte olmamis insanin aklinda soru isareti kaliyor ne yapilmasi gerektigiyle ilgili kilo icin en cok oneri muzlu sut ceviz saglikla alin kucaginiz🙏🏻
82oykunisa82 Haftana göre bebeğin kilosu gayet iyi 2hafta önde yada geride olabiliyor sorun olmuyormuş doktorun bilgilendirmemeside ayrı bı sıkıntı bence doktorunu değiştir ben buzamana kadar tam 5tane doktor değiştirdim aradigim doktoru buldum sonunda kafana çok takma sen yediğine dikkat gerisi geliyor zaten 34haftaya kadar yavaş gidiyor sonrasında hızla kg aliyolar benm öle oldu ins sagsaglim sağlıklı bir şekilde alırsın kucağına:)
Leylaozlgl1 82oykunisa82 insllah Allah razı olsun bulunduğum yerde hastanede sadece bir hastane 2 tane kadın doğum doktoru var ve bana çok tavsiye edilen dktora gittim aslında ama bende bilemiyorum ya
Leylaozlgl1 1PrensAnnesi bulunduğum yerde sadece iki tane kadın doğum doktoru tek var ve bana en çok önerilen doktorun yanına gittim
Zeynepahmett Leylaozlgl1 anladim canim gidecek başka Doktor yoksa yapacağın bir şey yok tabii. Ama için rahat olsun gerçekten iyi kilosu geri falan değil bu hafta için