Hanımlar hayırlı akşamlar bugün kontrolümüz vardı idrar tahlilimde 3 farklı virüs varmış doktor antibiyotik verdi tek içimlik sulandırılacak toz ilaç verdi sağ böbrek 5mm büyümüş eğer enfeksiyon geçmesse falan stent takıcaz dedi😳😳 yaşayan varmı? Büyüme ilerlermi enfeksiyonun geçmeme ihtimali varmı ? Çok korktum 😞😞 ilaç dışı bişiler yapabilirmiyim taharette falan yardım edin