Oglununannesi çocuğu var evet, ikinciye hamile, ama doktoru kötü düşüncelere kapılma demiş, doğumdan sonra hiçbirşey kalmayadabilir, bünye doğumla temizlendiği için demiş ve Türkiye de ki kadınların %75 inde böyl bir durum varmış . İnşallah kötü, olumsuz hiçbirşeyle karışalmaz 🙏 teşekkür ederim❤