Kızlar sağ böbrek mi diyim bel mi diyim o kısımda bir ağrı var benim yıllardır ara ara olur geçer gibi olur tekrar devam eder doktora hep böbrekle ilgili sorun olduğunu düşündüğümden gittim ama böbrekler de sıkıntı çıkmıyor enfeksiyonum da yok sonra baktım doktor e nabızdaki hastalık adına Lumbago Siyatik yazmış bunu da geçen yıl yazmış ben az önce e nabıza tarih bakmak için girdiğimde gördüm hamilelikte de 5. Ayımdayım ama kaburga ve o sağ yan böğür ağrısı beni perişan ediyor nefesim kesiliyor . Başına böyle bir şey gelen var mı ?