Arkadaşlar sağlık ocağında tirodim 4,79 çıkmıştı ilaç verdi levotron 25,, dahilede ve endokrinde görün dedi sonra ben bulunduğum hastanenin dahileyesine gittim ,,2 gün sonra ayni hastane sonuçlari çıkardığı için sağlık ocağının kan tahlili yapmadi dahiliye sağlık ocağında ki sonuçlara bakarak 50 verdi levotron birde iyot eksikliği verdi .. sonra sağlık ocağında ki doktor endokrine görün demişti Kirklareli bölgesinde olmadığı icin Tekirdağ da endokrin için randevu aldık orda tahlil yapılmadan önce doktor anlattım durumu keşke kullanmasaydın dedi kaç gün kullandın dedi dedim 2 gün sonra tahlil yapildi sonuçlarda tiroidim 3 çıktı ilacı bıraktırdı . Belki dedi ilaç etkisi bunu bilemeyiz ama dedi 1 ay sonra tekrar gel dedi tekrardan tahlil yapalım. Agustosta ben tiroidlerime baktırmıştım normal dedi şimdi yüksek çıkmasını tuhaf karşıladı doktor ve ilacı bıraktırdı .. Normalde endokrine gitmeseydim sağlık ocağına göre 3 hafta kullanacaktım ondan sonra tahlil yapılacaktı .. derim ki sizlerde endokrine görünün levotron içenler belki tiroidiniz dusuktur ilaç aliyorsunuzdur tahlil yapıp sonucu görmek lazım 3 hafta arayla ya da 2 hafta arayla ölçtürürsünüz karar sizin