Betulnuri Seda--urganci ya peki dışarı atılma oluyor mu fitilin. Yani şöyle bende de kasılmalar var diye gece fitil olarak yazdı doktor kullanıyorum sabah illa ki akıyor bende. Sende de öyle mi?
Seda--urganci Betulnuri söyle ki gece yatmadan yarım saat önce yerleştirin bi 15 dakika ayaklarınız yüksekte olsun kalkmayın illaki dışarı atılım oluyor ama bi sıkıntı yaptığını düşünmüyorum
Bebek-geliyor snnur97 4+4 de yerleşme kanaması oldu o günden beri kullanıyorum son 2 aydır günde 3 kez kullanıyorum çok şükür bir sıkıntı yaşamadım vajinal daha etkili ve yan etkisi olmuyor o yüzden tercih edilebilir. 31+6 dayım. Sağlıkla gelsinler 🐣