limonluchescake Ahsennurrrr cumartesi gideceğim canım yazarim buraya ☺️ alısveriss yaptiniz mi, nasıl alıyorsunuz kıyafetleri kisa kollu mu uzun mu. Tam mevsim gecisi karar veremedim ben
Ahsennurrrr limonluchescake valla kuzum ilk zamanlar giyicegi şeyleri zibinlari kısa kollu aldım üç aylık olanları 6 aylikalri uzun kollu aldım sonbahara geliyor diye gerisi zaten tulum alt üst onu yazinda çok rahat giyer süeter yelek tarzı şeyleri büyük alıyorum patik şapka falan
limonluchescake Ahsennurrrr kıyafetleri nasıl aldin peki canım genel olarak? Uzun kollu mu kısa kollu mu?
Ahsennurrrr limonluchescake uzun kollu canım ya yazın bile mesela tek bir tulum giydiricem l kadar zaten tam bebek yeni kırkı çıkmış oluyor zaten anca biyere giderken giydirmek için iki üç parça doğduktan sonra yazın alırım yazlık bişi
limonluchescake Ahsennurrrr çok sağol canım benim. İlk bebeğim, bilemiyorum nasıl yapsam. Kimse de bilmiyor sordugum. İyi oldu seninle konusmam☺️💕
MervErdo Ben de yarın gitcem boyunu kilosunu merak ediyorum bel ağrılarım öldürüyo beni ama olsun şikayetim yok yeter ki oğluşumu sağlıkla kucağıma alim razıyım ben 🌸🌸
Ahsennurrrr MervErdo benimde karnkmda ağrı oluyor kasıklarda adet zamanlarımda hala🥺 ve şuan en büyük sikayetim akinti 😩
Ahsennurrrr limonluchescake rica ederim canım benim ikinci 😂 ondan bu rahatlık yazlık alincaklarini bırak zaten şuan doğru dürüst bişi yok yazın üç beş bişi alırız biyere gidip gelirken giydirmek için falan evde zaten zibini giydir yetiyor temmuz ağustosta