Papatyaaaa Merhabalar Anneler ve anne adayları çatlak kremi olarak hangisini kullanıyorsunuz acaba. ?
Busraveminisi1 Papatyaaaa şuan 36+5 im hiç çatlağım yok canım 14. Haftadan beri düzenli her gece sürüyorum karnıma kalçama basenlerime ve göğsüme 🥰