maviscik77 12 de erkek denildi 16 da %90 denildi ama nasip bakalım değişen çok duydum 😇 https://imgyukle.com/i/aniRHt
Msydn6 maviscik77 ilk bebeğiniz mi benimde bir oğlum var şimdiki kız olsun çok istedik ama detaylıda doktor erkek dedi yine bakalım bende belki değişir diye bi umut hayırlısı ya
Gulsen4224 maviscik77 bacak arası dolu erkek cnm değişmez seninki büyük ihtimalle doktor da söylemiş gerçi ama 💙😇
maviscik77 Msydn6 ilk gebeliğim evet ben de ablamı çok severim çocuklarımın da ablası olsun istedim hep ama hamile olduğumdan beri her gittiğimde iyi mi diye merak ediyorum hep allah hayırlısını versin 😇