Arkadaşlar ben ilk muayeneme gitmedim henüz 5haftagim.cevremden alttan muayene yaptırmamam icin uyarı alıyorum.bi arkadaşım özellikle tembihledi yaptirma diye.onun çevresinde alttan muayene yaptıran birinin muayene sonrası kanaması olmus bebek düşmüş falan.boyle bisey anlattı.korktum.bende ikilemde kaldım.muhtemelen daha erken olduğu icin doktorum bu hafta alttan bakmak isteyecek.dusunceliyim.tecrubelerinize ihtiyacım var 🙏