Cupkek canım tabiki hepimiz gün sayıyoruz bende dahil kim saymaz ki isterken , üzüldüm yazmışsın ondan diyorum yani ne gerek var bosuna stres , saçmalık yazmışsın
saçmalık olduğunu bilsende içinde birseyler koptuğuna eminim aynı duyguları paylaşıyoruz hepimiz sen kendine test yaparak stres yapma