Babiessss Kızlar daha şimdiden göğsümün ucuna dokununca acıyo. Ve göğsümün ucu çok küçük. Yara olmaması için ne kullandınız ?
Sevvo Babiessss mrb. Benimde hamilelikte çok hassastı ama yara olmadı göğsüm. Bebeğim 40 günlük emziriyorm bi sıkıntı yasamadım çok şükür. Doğumdan sonra bakın duruma göre alirsinz
Melisct94 Babiessss Olsun yeterki geçsin o acıyla emin ol parası çok gelmez canım ☺ Ablamdan biliyorum çok cekti 😔